FLEXIT Polska – Norweski Producent Rekuperatorów i Pomp Ciepła

Wyjazd do Norwegii pełen wrażeń i nowych doświadczeń!

stolica rekuperacji flexit w norwegii

Niedawno mieliśmy niezwykłą okazję odwiedzić Norwegię jako zespół FLEXIT, przodującego producenta rekuperacji. Nasza główna siedziba znajduje się w Norwegii, ale jako dystrybutorzy na rynku polskim, mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniu oraz spotkaniach z naszymi skandynawskimi partnerami. Naszymi towarzyszami była firma ASK Rekuperacja, która w 2022 podczas I konferencji FLEXIT zdobyła tytuł najlepszego partnera! Ta inspirująca podróż była nie tylko okazją do nauki i wymiany wiedzy, ale także do umocnienia naszych partnerskich relacji. W tym blogu podzielimy się z Wami przebiegiem naszej wizyty w Norwegii, skupiając się na kluczowych momentach, które miały istotne znaczenie dla naszej działalności. Przygotujcie się na fascynującą relację z naszego szlaku w Norwegii, pełnego inspiracji i nowych możliwości dla naszej firmy FLEXIT na polskim rynku rekuperacji. Zapraszamy do lektury!

Przystanek pierwszy - Oslo, pierwsze spotkanie z przyjaciółmi z Norwegii

Po długiej podróży w końcu dotarliśmy na lotnisko w Oslo, stolicy Norwegii. Ekscytacja wśród naszego zespołu była nie do opisania. Wiedzieliśmy, że czeka nas ważne spotkanie biznesowe z przedstawicielami naszej głównej siedziby FLEXIT.

Spotkanie odbyło się w dynamicznym środowisku biznesowym Oslo. Było to doskonałe miejsce, aby omówić nasze cele, strategie i wspólną wizję. Podczas dyskusji z przedstawicielami FLEXIT zgłębiliśmy tematy związane z rozwojem rynku polskiego, innowacjami w dziedzinie rekuperacji oraz współpracą z naszymi partnerami skandynawskimi.

lot do norwegii flexit
spotkanie biznesowe o rekuperacji

Nasze pierwsze spotkanie biznesowe było nie tylko okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń, ale przede wszystkim umocniło nasze więzi z główną siedzibą FLEXIT. Umocniliśmy więź z osobami, które są zaangażowane w rozwój i strategię firmy, co pozwoliło nam lepiej zrozumieć naszą rolę jako dystrybutorów na rynku polskim.

Wynikiem tego spotkania było ustalenie wspólnych celów i planów na przyszłość. Zjednoczeni wizją sukcesu, byliśmy gotowi stawić czoła wyzwaniom i dążyć do osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku rekuperacji.

Po pierwszym spotkaniu biznesowym w Oslo byliśmy pełni optymizmu i gotowi na dalsze etapy naszej wizyty. Czekaliśmy na to, co przyniesie nam kolejny punkt naszej podróży – centrum dystrybucyjne w ORJE, gdzie mogliśmy zagłębić się w codzienne funkcjonowanie firmy FLEXIT.

Przystanek drugi - centrum dystrybucji w Orje, serce firmy FLEXIT

Po pierwszym spotkaniu biznesowym w Oslo nasza podróż zaprowadziła nas do centrum dystrybucyjnego FLEXIT w ORJE, które stanowiło serce naszej firmy. Byliśmy pełni ciekawości, jak to miejsce funkcjonuje i jakie technologie są tam stosowane.

Po przybyciu do centrum dystrybucyjnego zostaliśmy serdecznie przywitani przez zespół FLEXIT. Mieliśmy okazję przejść przez różne sekcje i poznać każdy etap procesu produkcyjnego rekuperacji. Byliśmy pod wrażeniem zaawansowanych technologii, które są stosowane w produkcji, co pozwala na tworzenie wysokiej jakości i efektywnych systemów rekuperacyjnych.

centrum dystrybucji rekuperacji
rekuperacja i nowa technologia

W trakcie naszej wizyty mieliśmy również okazję porozmawiać z pracownikami centrum dystrybucyjnego. Byli nie tylko profesjonalni, ale również pełni pasji i zaangażowania w to, co robią. Mogliśmy zadać pytania i zdobyć cenne informacje na temat procesów logistycznych, zarządzania zapasami oraz wpływu centrum dystrybucyjnego na naszą działalność jako dystrybutorów.

Wizyta w centrum dystrybucyjnym w ORJE umocniła naszą wiarę w jakość i zaangażowanie, które FLEXIT wkłada w produkcję rekuperacji. Byliśmy pod wrażeniem profesjonalizmu zespołu oraz zaawansowanych technologii, które przyczyniają się do sukcesu firmy.

Po tym niezwykle pouczającym doświadczeniu byliśmy gotowi na kolejny etap naszej podróży – szkolenie w Töcksfors, Szwecja. Cieszyliśmy się na perspektywę poznania najnowszych trendów i planów działania na przyszłość, które miały zostać przedstawione na tym spotkaniu.

Przystanek trzeci - Töcksfors, Szwecja, szkolenia i nowości

Nasz wyjazd do Norwegii osiągnął punkt kulminacyjny, gdy dotarliśmy do Töcksfors w Szwecji, gdzie miało miejsce intensywne szkolenie związane z rekuperacją. Byliśmy podekscytowani perspektywą poznania najnowszych nowości i strategii, które miały zostać przedstawione na tym spotkaniu.

Szkolenie rozpoczęło się prezentacją najnowszych rozwiązań i technologii w dziedzinie rekuperacji. Dowiedzieliśmy się o innowacyjnych systemach, które FLEXIT wprowadza na rynek i jakie korzyści przyniosą naszym klientom. Prezentacje case study pokazały nam konkretny wpływ tych rozwiązań na efektywność energetyczną i komfort wewnętrzny.

Nie tylko zdobyliśmy wiedzę teoretyczną, ale także mieliśmy okazję uczestniczyć w praktycznych warsztatach. Pod okiem ekspertów FLEXIT mogliśmy samodzielnie eksperymentować z różnymi systemami rekuperacyjnymi, co pozwoliło nam jeszcze lepiej zrozumieć ich działanie i zalety.

szkolenie z rekuperacji flexit norwegia
zespol flexit kooperacja

Podczas szkolenia omówiono również plany działania na najbliższe lata. Dowiedzieliśmy się o strategii rynkowej FLEXIT, planach rozwoju produktów oraz sposobach współpracy z naszymi skandynawskimi partnerami. Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania FLEXIT w ciągły rozwój i dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb rynku.

Szkolenie w Töcksfors było dla nas nie tylko doskonałą okazją do zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, ale także do nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń z innymi pracownikami, którzy jak my w Polsce ciężko pracują, aby dostarczyć wam najnowocześniejsze technologie. Byliśmy pod wrażeniem energii i pasji, jakie panowały na tym spotkaniu.

Zakończenie szkolenia w Töcksfors oznaczało kończenie naszej wyprawy. Byliśmy pełni entuzjazmu, gotowi na wprowadzenie nowych rozwiązań i strategii na polskim rynku rekuperacji. Cieszymy się na dalszą współpracę z naszymi skandynawskimi partnerami i na kontynuację naszego rozwoju!

Zakończenie

Wspaniałe doświadczenia, nowe kontakty i ogromna dawka wiedzy – to wszystko przyniósł nam nasz inspirujący wyjazd do Norwegii. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym skandynawskim partnerom za cenne spotkania i szkolenie. Dzięki tej podróży staliśmy się jeszcze mocniejszymi dystrybutorami na polskim rynku rekuperacji. Już nie możemy się doczekać kolejnych innowacji i możliwości, które przyniesie nam nasza owocna współpraca.

Dziękujemy, że byliście częścią naszej podróży i zapraszamy do śledzenia naszych dalszych sukcesów i innowacji w dziedzinie rekuperacji. Razem budujemy przyszłość czystego i energooszczędnego środowiska!

technik rekuperacji flexit

——– CEO FLEXIT

Richard Gundzik

Główny technik FLEXIT odpowiedzialny za rozwój marki w Polsce. Stworzył program szkoleniowy FLEXIT Partner, dzięki któremu nasi partnerzy zapewniają najwyższą jakość instalacji urządzeń wentylacyjnych oraz grzewczych.

ARTYKUŁ SIĘ SPODOBAŁ? PODZIEL SIĘ NIM Z INNYMI!

Czy jesteś zainteresowany współpracą z nami?